piatok 18. augusta 2017

La Spezia od YarnArt


LA SPEZIA od YarnArt

- zloženie: 40% vlna, 30% akryl, 20% polyester, 10% polyamid
- gramáž a návin: 1 klbko = 50g = 135m.
- na pletenie doporučujeme ihlice veľkosti č. 6

https://www.galanteriakatka.sk/galanteriakatka/eshop/1-1-Vlna-bavlna-priadza/833-3-La-Spezia


Táto vlnka obsahuje aj trblietavé, metalické vlákno, ktoré vlnku veľmi zvýrazňuje ♥
Priadza je nepravideľne hrubá, čo mám ja osobne veľmi rada. Striedajú sa hrubšie a tenšie úseky.
Robila som z nej čiapku a musím povedať, že sa mi s priadzou pracovalo veľmi dobre, riadky rýchlo pribúdali a čiapka je neskutočne teplá.






Tu som pripravila vzorky, ktoré Vám pomôžu pri výpočte, koľko očiek treba nahodiť napríklad na čiapku. Samozrejme každá z nás inak uťahuje, tak moje vzorky nemusia s Vašimi sedieť na 100%

  Na pletenie som použila ihlice 5,5. Na šírku 10cm som nahodila 13 očiek. Aby som dosiahla výšku 10 cm, bolo treba uštrikovať 16 riadkov. 



 Pri háčkovaní som použila háčik č. 6  Vzorku som robila len z dlhých stĺpikov. Na šírku 10 centimetrov som nahodila 10 DS a aby som dosiahla výšku 10cm, bolo treba iba 6 riadkov






Za mňa, túto priadzu La Spezia https://www.galanteriakatka.sk/galanteriakatka/eshop/1-1-Vlna-bavlna-priadza/833-3-La-Spezia určite odporúčam. Na čiapky, ale napríklad aj svetre, či pulóvre ♥

Vaša Katka


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára