pondelok 12. marca 2018

Lisa Print od Gründl


Lisa Print od Gründl
zloženie: 100 % polyakryl
gramáž a návin: 50 gramov, 133 metrov
odporúčaná hrúbka ihlíc a háčika: 3 - 4
Priadza má vlnený charakter, je teplá a mäkká.
Nepoškriabe pokožku, ľahko sa čistí, dá sa prať na 30 stupňov na jemnom cykle. Rýchlo schne.
Univerzálna priadza pre celú rodinu. 
https://www.galanteriakatka.sk/galanteriakatka/eshop/1-1-Vlna-bavlna-priadza/896-3-Lisa-Print 
   

Moja charakteristika:

- priadza je na prvy pohlad velmi pekna, krasne farby, velmi pekne melirova ♥ A cena je viac ako vyhodna. Na prvy dotyk je priadza makka, je drsnejsia ako sme zvyknute napriklad pri Jeans, Everyday, Dora, ci Saten, ale tym je velmi velmi zaujimava. Je fakt prijemna a ina.

Tu som pre Vas pripravila vzorky, ktore Vam mozno trosku pomozu pri vypocte ociek, kolko ich treba pri ciapke, pri svetroch, ci pulovroch alebo takto lepsie odhadnete spotrebu. Kazda z nas vsak hackuje aj strikuje inak, stahujeme kazda inak, takze moje skusobne vzorky berte orientacne ♥




1. vzorka: pri hackovani som pouzila hacik 3,5 - prisiel mi tak akurat. Vzorka z ks pekne uklada farby, avsak pleteninka bude trosku tuhsia. Preto, ak chcete pouzit KS (kratky stlpik) napriklad na ciapku , pouzite vacsi hacik, aby nebola ciapka priliz tuha. Ja osobne odporucam tuto priadzu a ks na vyrobu hraciek. Pekne, farebne a urcite Vam z nich nebude presvitat vypln. Na sirku 10cm bude treba uhackovat 20 KS. Aby sme dosiahli vysku 10cm, uhackovat treba 23 riadkov ♥






2. vzorka: pri hackovani DS (dlhy stlpik) som opat pouzila hacik 3,5mm. Uhackovany stvorec je makky, prijemny a viem si tymto sposobom predstavit uhackovat aj deku, ciapku, ci sveter - aj pre dospelaka ♥ Na sirku 10cm bolo treba 18 DS a na vysku 10cm 10 riadkov.

 3. vzorka - pletena - tato je najmaksia a tym padom sa  hodi aj na detske svetriky, ciapky, nakrcniky, ale napriklad aj deky ♥ Na sirku 10cm bolo treba 21 ociek a na vysku 10cm 27 riadkov.


-prijemna, makka, velmi pekne melirova priadza, vhodna pre malych, aj velkych. Na hracky, deky, svetre, pulovre......


Katka
 









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára