piatok 28. apríla 2017

ELIZA od SCHEEPJES


                                ELIZA od SCHEEPJES

- priadza od výrobcu Scheepjes
- Eliza je nadherna a neskutočne príjemná priadza. Ja si ju radím do mojej kategórie "mojkacie priadze"
- je to ako taky maly plyšovy medvedik
- Eliza je vhodna na čiapky, svetríky, svetre, teplučké pulóvre, pončá pre deti, ale aj na deky. A úplne si z nej viem predstaviť hračku - verím, že tú nebude chcieť dieťa z rúk pustiť

Kde ju nájdete? No predsa na našom e-shope: https://www.galanteriakatka.sk/galanteriakatka/eshop/1-1-Vlna-bavlna-priadza/749-3-Eliza


Aby som Vám trošku ulahčila prácu, pripravila som pre Vás "vzorky", robené rôznymi spôsobmi, aby ste mali aspoň akú-takú predstavu, koľko očiek nahodiť napríklad na čiapku.
Viete, ze Vám treba čiapku s obodom 51cm. Idete háčkovať a budete robiť dlhé stĺpiky. Stačí si pozrieť obrázok, kde je háčkovaná vzorka s DS, tam si môžete pozrieť, koľko stĺpikov je treba na 10cm - podľa toho si ľahko vypočítate, koľko retiazkových očiek treba nahodiť a môžete háčkovať :-)
Samozrejme tento vzorec nemusí sedieť 100%, nakoľko každá z nás inak uťahuje.


Prvá vzorka je háčkovaná. Háčkovala som háčikom veľkosti 5mm. Na šírku 10centimetrov som nahodila 18 retiazkových očiek. A aby som dosiahla výšku 10centimetrov, bolo treba uháčkovať 16 riadkov.








Druhá vzorka je háčkovaná tiež háčikom veľkosti 5mm. Na šírku 10 cm bolo treba spraviť 14 dlhých stĺpikov a na výšku 10 cm stačilo spraviť len 8 riadkov, takže ak sa rozhodnete háčkovať DS, napríklad taká deka Vám pôjde šup-šup ♥






No a posledná vzorka je pletená. Plietla som na ihliciach 5mm. Na šírku 10 centimetrov som nahodila 17 očiek a na výšku 10 centimetrov som musela upliesť 27 riadkov - inak ak máte aj vy problém pri pletení s počítaním riadkov, tak skúste našu novinku - digitálne počítadlo riadkov - super pomôcka :-)





Musím povedať, že mojimi rukami prešlo už ozaj veľa veľa materiálov a aj tak ma vždy nejaká vlnka dokáže milo prekvapiť. A presne takto ma prekvapila aj ELIZA.
V prípade, že potrebujete viac klbiek, ako máme na sklade, neváhajte, kľudne mi napíšte mail na galanteriakatka@gmail.com

Vaša Katka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára