sobota 22. apríla 2017

EVERYDAY KELEBEK od HIMALAYA


                            EVERYDAY KELEBEK od HIMALAYA


 - je veľmi príjemná, akrylová priadza s antižmolkovou úpravou - je krásne ozdobená a každý výrobok z nej bude iný a o to zaujímavejší.
Je vhodná na deky, svetríky, ale napríklad aj jarné či jesenné čiapky.
zloženie: 87% akryl, 13% polyester
gramáž a návin: 100gramov, 200metrov

 


Teraz Vám ukážem tri vzorky, ktoré som pre Vás uháčkovala a uplietla, aby ste mali akú-takú predstavu, koľko asi spotrebujete a ako vyzerá pletenina z tejto priadze.


Na obrázku sú vidieť tri vzorky.
Takto vyzerá hotový úplet z Everyday Kelebek, rôznymi technikami.












Táto vzorka je háčkovaná 5mm háčikom. Vzorka má rozmer 10x10 cm, z čoho vyplýva, že na šírku 10 cm Vám treba 16 ks (krátkych stĺpikov). Aby ste dosiahli výšku 10cm, musíte uháčkovať 17 riadkov ♥








Druhá vzorka je háčkovaná tiež háčikom 5mm. Na vzorku 10x10 cm som potrebovala 16 DS (dlhých stĺpikov) na širku a aby som dosiahla výšku 10cm, bolo treba 8 riadkov ♥








 Tretia vzorka je pletená. Použila som ihlice 4mm, tak, ako odporúča výrobca. Na šírku vzorky 10 cm som nahodila 16 očiek a na výšku 10cm som uplietla 24 riadkov.






Práca s touto priadzou bola zaujímavá, pretože stále som čakala, čo nakoniec vznikne, ako sa poukladajú tie malé ozdôbky, ktoré pripomínajú malé kvetinky.. Všetky tri vzorky sú veľmi jemné, mäkké, takže určite odporúčam priadzu použiť aj pre malé detičky.Budú z nej krásne deky do kočíka, svetríky, čiapky.....









- tento krásny sveter z EVERYDAY KELEBEK uplietla pani Andrea Voleková ♥

Kompletnú ponuku nájdete na našom e-shope Galantéria Katka: https://www.galanteriakatka.sk/galanteriakatka/eshop/1-1-Vlna-bavlna-priadza/690-3-Everyday-Kelebek
V prípade, že pre Váš projekt potrebujete viac klbiek, ako máme momentálne na sklade, napíšte nám mail na galanteriakatka@gmail.com - nie je problém priadzu doobjednať ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára