sobota 22. apríla 2017

WANDERLUST od SCHEEPJES


                                         WANDERLUST od SCHEEPJES


- krasna, makkučká, jemná, melírová priadza od Scheepjes
- je vhodná na svetre, deky, šatky - nehryzie a vôbec nie je tvrdá - ulahodí Vašim rukám ♥
- 100 gramov
- 232 metrov
- zloženie: 100% akryl
- odporúčaná hrúbka ihlíc / háčika: 4mm

Do konca apríla 2017 pribudnú na e-shop ďalšie farby tejto krásne farebnej priadze ♥




 Teraz Vám ukážem tri vzorky, ktoré som pre Vás uháčkovala a uplietla, aby ste mali akú-takú predstavu, koľko asi spotrebujete a ako vyzerá pletenina z tejto priadze.


 


Tri vzorky, tri techniky práce, tri efekty krásnej, melírovej priadze: 











Táto vzorka je háčkovaná 3,5mm háčikom. Vzorka má rozmer 10x10 cm, z čoho vyplýva, že na šírku 10 cm Vám treba 20 ks (krátkych stĺpikov). Aby ste dosiahli výšku 10m, musíte uháčkovať 25 riadkov ♥ Mne osobne mi príde vzorka tvrdšia, takže pri použití krátkych stĺpikov, pri háčkovaní čiapky, deky, svetríka, by som použila väčší háčik - cca 4,5mm ♥ 
 
Druhá vzorka je háčkovaná tiež háčikom 3,5mm. Na vzorku 10x10 cm som potrebovala 18 DS (dlhých stĺpikov) na širku a aby som dosiahla výšku 10cm, bolo treba 11 riadkov ♥ Pri dlhých stĺpikoch je háčik 3,5mm použiteľný - vzorka je mäkká, poddajná, tak sa nemusíte obávať. Ale ak zvolíte háčik 4mm, nič tým nepokazíte, kedže každá inak uťahujeme ♥ 

 
Tretia vzorka je pletená. Použila som ihlice 4mm, tak, ako odporúča výrobca. Na šírku vzorky 10 cm som nahodila 20 očiek a na výšku 10cm som uplietla 25 riadkov. Pri pletení je menšia spotreba ako pri háčkovaní, preto mi na takýto kúsok vzorky nevyšlo viac farieb. Pletenina je veľmi mäkká a sama si z nej viem predstaviť sveter, či už pre dieťa, alebo pre dospeláka.


POZOR - ťažšie sa pára, nakoľko priadza má jemné chĺpky.
POZOR - veľmi som bola prekvapená krásnym leskom tejto priadze ♥


-autorkou tejto krásnej čiapky je Katka Mesiariková - jej tvorbu nájdete aj na stránke: www.rucnerobene.eu

V prípade, že Vás vlna (priadza) zaujala a na sklade máme málo kusov, stačí nám poslať mail na galanteriakatka@gmail.com - radi Vám objednáme potrebný počet klbiek krásnej Wanderlust https://www.galanteriakatka.sk/galanteriakatka/eshop/1-1-Vlna-bavlna-priadza/754-3-Wanderlust

Katka

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára