štvrtok 6. apríla 2017

SCHEEPJES - vlna, bavlna, priadza


Milé moje bavlnkové kamošky,

v tomto článku Vám predstavím a napíšem o vlne od výrobcu Scheepjes.


V mojom e-shope Galantéria Katka mám vlnu, priadzu a bavlnu hlavne od výrobov Himalaya, Yarn Art a Nako + zopár klbiek aj od iných výrobcov, ako je napríklad Alize, Madame Tricote Paris, Drops....
Mojou prioritou sú hlavne vyššie spomínané tri značky - traja výrobcovia. Avšak, prišiel čas, keď ma lákalo vyskúšať aj niečo nové a priniesť pre Vás ďalšie novinky.
Po dlhom zvažovaní som sa rozhodla pre značku, ktorá už na slovenskom trhu je, ale ešte nie je u nás :-) Je to   SCHEEPJES
Lenže, nerada objednávam vlnu, ktorú nepoznám vo veľkom. Nemám neobmedzené finančné prostriedky, nemám neobmedzený sklad a hlavne, nechcem mať na sklade a e-shope vlnu, ktorá je mne samej nepríjemná.
Takže som si vybrala priadze, ktoré sa mne veľmi páčia, ktoré sú krásne farebné a ktoré by som si najradšej teraz predstavila, ako s nimi pracujem.
Minulý týždeň som objednala z každej po jednom balíku. Teraz u nás teda nájdete 12 druhov - zatial z každého len jeden odtieň. To bol môj test, aby som si materiál poriadne poobchytkávala, zistila, aké klbká sú a ktoré budem objednávať a ktoré nie :-)
Tak ak ste sa dočítali až sem, pozrite moje recenzie a po Velkej noci si dáme na tieto vlnky, čo prešli mojim výberom, hromadnú objednávku, aby ste sa aj vy s nimi mohli zoznámiť za výhodnejšie ceny, aké budú na e-shope :-)

SOFT FUN DENIM zlozenie tejto priadze je 60% bavlna, 40% akryl. Z môjho pohľadu je priadza makká, jemne batiková a na dotyk ju viem prirovnat k Jeans od Yarn Art. Viem si z nej predstaviť krásne hračky, ale napríklad i sveter, či už pre dospeláka alebo dieťa. Odporúčam použiť pri jarných alebo jesenných projektoch.


LINEN SOFT - prvýkrat som skúsila objednať materiál, ktorý obsahuje ľan. A som ozaj spokojná. Linen Soft obsahuje zmes ľanu, bavlny, aj akrylu. Ľan je vhodný hlavne na letné projekty, pretože ľan má úžasnú vlastnosť, že chladí. Priadza je pevná, vzdušná a pevná. Určite odporúčam a už teraz viem, že pribudnú aj iné farby.

SPIRIT  - zloženie veľmi podobné ako má Soft Fun Denim - čiže 56% bavlny, 44% akrylu, ALE - je uuuuplne iná. Priadza je  krásne melírová, veľmi pekné a jemné prechody farieb a aká je na dotyk? Mäkkučká, jemná, úplne taká "ňuňu" :-) Ozaj som ešte nedržala v rukách pri takomto zložení, takú mäkkú a jemnú nádheru. Je mierne "chlpatá" - čo ale vôbec nevadí. Boli by z nej krásne čiapky (jarné alebo jesenné - také prechodné), aj tenšie svetre alebo svetríky a tiež si z nej viem predstaviť napríklad tenšiu deku do kočíka - len pozor, je tenšia, takže si riadne zaštrikujete :-) Výrobca odporúča použiť ihlice a háčik 3,5-4mm, za mňa osobne by som volila 2,5 maximalne 3mm :-)

STARDUST - keď som ju prvýkrát videla a držala v rukách, moja prvá myšlienka bola: "Nočná obloha - nebo a hviezdy" Naaaaaaaaadherna, elegatná, s jemnými chĺpkami a metalickým vláknom. Už teraz z nej vidím nádherný sveter ♥ Toto klbko je zmes akrylu, vlnu, metalického vlákna a mohéru. Vlna a akryl - úúúúúžasná kombinácia ♥ Vlnka je tenká, ale vďaka aj prírodnému zloženiu Vás zahreje, aj ked bude riadna zima :-) Kvalita, ktorá zodpová cene.
 
MAXI BONBON  - tenučká, 100% bavlna - taká klasika :-) Nepríde mi ničím výnimočná napríklad oproti Maxi od Madame Tricote, len obrovská výhoda je, že sa predáva aj v 25 gramovom klbôčku, takže pri menších projektoch sa Vám hodí :-) Je vhodná na letné topy, rôzne obrusy, obrúsky, ale napríklad aj vianočné ozdoby.

SOFT FUN AQUAREL - toto klbko a klbko SOFT FUN DENIM mi prídu skoro úplne rovnaké. Rovnaké zloženie, rovnaká gramáž, rovnaký návin, rovnaká hrúbka ♥ Len Aquarel má jemnejšie farebné klbká a len zopár odtieňov. Takže som sa rozhodla, že Soft Fun Aquarel pre teraz
naskladňovať nebudem :-)

STONE WASHED - na tieto klbká som bola zvedavá najviac a to z toho dôvodu, že boli veľmi chválené. Čakala som, že ked túto priadzu chytím, poviem že "jeeeeeeeeeeeeeeeeeej" - no, ale chytila som a povedala som že "ahaaaaaa" - neviem - mne toto klbko nepríde ozaj ničím výnimočné. Áno, priadza je mäkká, je hebká, je krásna, to je fakt, ale chýba mi tam tá výnimočnosť :-) A jej využitie? Veľa sa používa na výrobu hračiek, ale inak sa dá použiť na čokoľvek :-)

WANDERLUST  náááádherná, akrylová priadza, s žiarivými prechodmi krásnych farieb. Má jemné chĺpky čo dodá pletenine zasa iný nádych. Na prvý pohľad sa dá prirovnať k akrylovej priadzi VALS od Nako. Odporúčam ju na čiapky, svetríky bolerká, šatky....jednoducho na všetko, v čom sa chcete cítiť výnimočná ♥

COLOUR CRAFTER VELVET - veľké, 100gramové klbko, ktoré má návin až 300 metrov. Batikový vzhľad a pri pohľade na túto akrylovú priadzu z nej vidím krásnu deku. Či už do kočíka alebo len tak do obývačky na gauč ♥ Je mäkká, nehryzie, takže z nej budú krásne aj svetríky alebo čiapky.

MERINO SOFT BRUSH - poznáte akékoľvek merino? Jemné merino, ktoré nehryzie? Ak áno, tak toto merino tiež nesklamalo. Keďže je to zmes merina s úpravou superwash, mikrovlákna a akrylu, bola som veľmi zvedavá, aké klbko bude. A je úúúúžasné. Nádherné sfarbenie - prskaný efekt, jemnosť, hebkosť. Merino má termoregulačné vlastnosti, takže sa prispôsobí. V lete chladí, v zime hreje. Presne pre toto je táto vlna vhodná aj na jarné sety, aj na jesenné. Môžete z nej spraviť čiapku, svetrík, sveter, ale ak chcete mať pre svoje dieťatko kvalitnú hračku, tak ju krásne využijete ♥

SECRET GARDEN - hodváb, bavlna, polyester. No môže táto kombinácia sklamať? Nemôže ♥ LUXUS - tak sa dá klbko opísať. Krásne, mäkké, veľmi veľmi príjemné a to sfarbenie - neskutočne krásne farby ♥ Proste náááááááádhera. Priadza vhodná na svetre, svetríky, šatky, čiapky, nákrčníky, šaty, deky - jednoducho na všetko. Za mňa proste úúúúžas ♥♥♥

A čerešničku na torte som si nechala na koniec. Za mňa úplný TOP - ELIZA - a ako ju opísať slovami? Klbko nie je mäkké - to je totiž slabé slovo - klbko je maxi mäkké, krásne, jemné, hebučké a ja tento materiál radím k môjmu obľúbenému pomenovaniu "mojkacia priadza". Je to priadza, kde je 7 nitiek stačaných, čo z nej robí jedinečný materiál. Ak chcete teplú deku pre dieťatko do kočíka alebo pre seba len tak k telke na gauč, alebo chcete veľmi príjemný a teplý sveter, čiapku, šál, nákrčník, tak ste na správnej adrese. Zaľúbila som sa a už si len nájsť čas a pustím sa do nej ♥♥♥



Tak, milé moje kamošky, to je na teraz všetko, aj keď teda zďaleka to nie sú všetky priadze, ktoré tento úžasný výrobca ponúka. Lenže, nedá sa všetko naraz :-) Po Veľkej Noci, keď si všetci aspoň trošku oddýchneme, Vám pripravím na tieto vlnky hromadnú objednávku a určite mnohé z nich doskladním na e-shop, aj do kamennej predajne.

Dúfam, že som Vám aspoň trošku pomohla pri výbere, a verím, že čoskoro budú tieto klbká tešiť aj Vás, rovnako, ako aj mňa ♥

Katka
www.galanteriakatka.sk










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára